Reumás betegségek

(reumatoid artritis, coxartrózis, spondyratrozis, spondylitis, sacroileitis, artrozis genus, álizületképződés, spondylozis ankilopoetika,Bechterew kór, köszvény-hiperuricaemia)

A reumás betegségekhez tartoznak a degeneratív ízületi megbetegedések, s az autoimmun reumatikus megbetegedések. A kor előrehaladva valamennyiünk ízületei elhasználódnak, s fájdalmassá válhatnak. Az ízületeink sajnos „depóniaként” szolgálnak a szervezetünknek, így nagyon sok salakanyagot (urát kristály, tejfehérje, glutén ) tárolunk bennük. Ha a tárolt anyagok mennyisége a kiürítetthez képest megnő, akkor fájdalmak, ízületi gyulladások keletkeznek, s nehezítik az életet. A másik nagy probléma a csontritkulás, s annak kezelése, megelőzése. Az esetek között talál erre is példát.

• 52 éves köszvényes beteg. 6 éve panaszmentes.
  • 45 éves nőbeteg Reumatoid artritissel (RA). A 6. hétre gyógyszert nem kellett szednie, panaszai elviselhetőek voltak. Mozgása jobb lett.
  • Csípőízületi fájdalmak és sacroileitis. Csípőprotézis „lefújva”. Sacroileitis szteroid nélkül 4. hétre gyógyult.
  • Gerincsérv. Nyaki gerincsérv fájdalommal, részleges bénulással, zsibbadással. A 2. kezelés után fájdalom elmúlt, a többi panasza 8. kezelésre eltűnt.
  • Gerincsérv. Lumbalis szakaszon. Bal láb zsibbadása, erőtlensége, 55 éves nő. A 3. kezeléstől fokozatosan javult a Mora terápiára.
  • Nyaki izomfájdalom. Nyakmozgatási nehezítettség. A 2. kezelésre javult.
  • 55 éves hölgy csontritkulásos problémák. Osteoporozis. 1 hónap után csontsűrűség jelentős dúsulást mutatott ki.
  • Ízületi kopások. Teljes fájdalom és mozgásképesség a 6-7. Mora kezelésre.
  • Orvosi kollagénterápia: Térdbe, nyakba, lumbalis gerincszakaszra. kb. 100 betegen kevés fájdalom brutális javulás!